Hizmet-İş Sendikası ile Yıldıztepe Belediyesi arasında kadrolu işçileri kapsayan ek protokol imzalandı.
Hizmet İş Niğde Şube Başkanı Kadir Yenel yaptığı açıklamada ; "Hizmet-İş Sendikamız ile Yıldıztepe Belediyesi arasında kadrolu işçilerimizi kapsayan ek protokolümüzü imzaladık.
İsteklerimiz neticesinde , mevcut devam eden sözleşmemize ek protokol yaparak işçilerimizi ve bizleri memnun eden Belediye Başkanımız sayın Ömer Kılıçaslan’a , çok teşekkür ediyoruz. Üyelerimize hayırlı olsun." dedi.
ASAYİŞ
EKONOMİ
SİYASET
EĞİTİM
YAŞAM
KÜLTÜR
GÜNCEL
SAĞLIK
SPOR
BOR
ÇAMARDI
Hizmet-İş Sendikası ile Yıldıztepe Belediyesi Kadrolu İşçileri İçin Ek Protokol İmzalandı
Hizmet-İş Sendikası ile Yıldıztepe Belediyesi arasında kadrolu işçileri kapsayan ek protokol imzalandı.
Yorumlar
Niğde'de İçme Suyu İhtiyacınızı Nasıl Gideriyorsunuz?
Ankete Katıl
Trend Haberler
MC Mustafa Ceylan Tahliye Edildi
Niğde'deki bu gidişat karşısında kim, ne zaman ve nasıl bir adım atacak?
Ömer Fethi Gürer imza vermedi, CHP'deki safını belirledi.
Müftülüğe TOGG Bağışı… Hemen Ardından Görev Değişimi İddiası: Tesadüf mü?





