Bor Devlet Hastanesi’nde, diyabetli bireylerin hastalıklarını daha bilinçli yönetmelerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen Diyabet Eğitim Programı başarıyla tamamlandı.
Program kapsamında katılımcılara; sağlıklı beslenme, düzenli fiziksel aktivite, kan şekeri takibi, ilaç ve insülin kullanımı, ayak bakımı ve diyabete bağlı olası komplikasyonlardan korunma gibi birçok başlıkta kapsamlı eğitimler verildi. Eğitimlerin, hastaların günlük yaşamlarında diyabeti daha etkin ve kontrollü yönetmelerine yardımcı olmayı hedeflediği belirtildi.
Eğitim sürecini başarıyla tamamlayan katılımcılar için düzenlenen diploma töreninde, katılımcılara belgeleri takdim edildi. Törende sağlık çalışanları, hastaların gösterdiği ilgi ve başarıdan duydukları memnuniyeti dile getirerek emeği geçen herkese teşekkür etti.
Bor Devlet Hastanesi Başhekimliği tarafından yapılan açıklamada, toplum sağlığını korumaya ve bireylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik eğitim faaliyetlerinin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.




