Çanakkale’de düzenlenen SEM Gençler Türkiye Taekwondo Şampiyonası’nda İl Bank Kulübü sporcusu Niğdeli Mahmut İnan, 59 kilogram kategorisinde tüm rakiplerini mağlup ederek Türkiye Şampiyonu oldu.

Şampiyonaya Niğde’den SEM adına katılan tek taekwondocu olan genç sporcu, elde ettiği altın madalya ile hem ilini hem de kulübünü gururlandırdı.

Tüm rakiplerini geride bıraktı

Zorlu müsabakalarda üstün performans sergileyen Mahmut İnan, çıktığı tüm karşılaşmaları kazanarak Türkiye birinciliğine ulaştı.

İstikrarıyla dikkat çekiyor

Analig’de Niğde Kız Takımı Yarı Final Biletini Aldı
Analig’de Niğde Kız Takımı Yarı Final Biletini Aldı
İçeriği Görüntüle

Ailesinin en küçük çocuğu olan Mahmut İnan’ın, her yıl Türkiye dereceleri elde ederek istikrarlı bir başarı grafiği çizdiği belirtildi. Genç sporcunun bu şampiyonlukla birlikte başarı geleneğini sürdürdüğü ifade edildi.

Antrenör olan anne ve babasının desteğiyle yetişen ve taekwondo branşında önemli başarılar elde eden abilerinin izinden giden İnan’ın, elde ettiği başarıyla Türk taekwondosunda dikkat çeken isimler arasında yer aldığı vurgulandı.

Şampiyon sporcu Mahmut İnan’ın başarısı, Niğde’de büyük sevinçle karşılandı.